Table of Contents
Concreet; de door mij gezochte informatie heb ik hier helaas niet kunnen vinden terwijl die toch volledig aansluit bij de oorspronkelijke vraagsteller die vrijwel zeker al lang geleden is afgehaakt. cattoor transport. Ik heb de door mij gezochte informatie gelukkig op een andere site probleemloos kunnen vinden. Echter ik vind het jammer (zoals ik als reactie op andere draadjes al eens eerder heb aangegeven) dat sommige (vele?) ego's hier wat groot zijn en dat er m.i
Ik vind dit oprecht jammer en hoop even oprecht dat dit eindelijk eens verbetert in dit forum. Het zou deze prachtige site site met zijn vele goede informatie nog veel waardevoller maken. Met vriendelijke groet, Freek. Caravantrekker (Menno) antwoordt op 24 augustus 2010:@Freek, Waar heb jij die informatie dan wel gevonden? Ik zoek er al 5 jaar naar gezien de ouderdom van deze vraag.
Er zijn vele testwinnaars! Dus ben ik oprecht benieuwd welek info jij hebt gevonden. J. transport mathieu luxembourg.G.M. Krabbe antwoordt op 24 augustus 2010:Freek u slaat de spijker op zijn kop in nederland word teveel gezeurt gr jeroenFreek antwoordt op 24 augustus 2010:@Menno, Met alle respect voor het goede en vele werk dat je doet voor deze site, graag je aandacht voor het volgende
Zie alsjeblieft even de eerste reactie na de vraagsteller en (tenzij er 2 Menno's zijn hetgeen ik betwijfel) je zult zien dat je dat zelf was (abonnement transport belgique). Lees je eigen reactie en je zult moeten erkennen dat deze reactie volledig off-topic is! Niet zo vreemd dus dat dit de start is van een topic waar vrijwel geen zinvolle bijdrages zijn geleverd
Ik heb o.a. informatie gevonden op de volgende site: http://www.caravans.net/toebehoren/movers.php Hier lees ik o.a. de resultaten van diverse tests alsmede algemene informatie met betrekking tot de verschillende merken movers. Uiteraard begrijp en zie ik dat de ene test de andere tegenspreekt maar ik hoop dat je het met mij eens bent dat deze informatie nog altijd vele malen meer inzicht geeft in de materie movers dan het off-topic geleuter in de 291 reacties bovenstaand.
Als laatse geef ik aan dat ik niet weet wat de beste is en verwijs ik naar de kck test en het fijt dat er een nieuwe mover op de markt komt. Dat daarna de discussie een andere kant uit gaat (transport nachtergaele).kan ik niet helpen. Deze oude discussie is vorige maand weer naar boven gekomen en daar geef ik aan: "Wel een oude discussie
Ik hoop dat we het eens zijn dat 291 reacties zonder vrijwel ��n inhoudelijk goede on-topic reactie een beetje mager is... 😉 E�n ding is vrijwel zeker: in 2011 heb ik een mover, wat alle anderen daar ook van vinden... 😉 Groet, Freek Eugen antwoordt op 24 augustus 2010:Kan je niet beter het hele draadje gewoon weghalen? 😉 Caravantrekker (Menno) antwoordt op 24 augustus 2010:95% van wat er hier op dit forum staat ......
Maar je hebt groot gelijk lekker een mover aan te schaffen. Afgelopen jaar heb ik ze allemaal goed bekeken en bestudeerd en toen wist ik nog niet welke de beste was (transport jost). Succes met je keuze. (ps Ik heb nu een Reich Compact).AJ antwoordt op 25 augustus 2010:Dat is 300. Ik heb een Truma! vr.gr
Als ik opnieuw zou moeten kiezen, werd het een automatische Simpark, waarvan ik in de praktijk goede dingen heb gezien. Ruud antwoordt op 25 augustus 2010:Mijn Powr mover doet het al 5 jaar goed. Hij moet wel met handkracht tegen de band gedrukt worden, en daarom mijn reactie. Ook movers kunnen stuk gaan, en recent zag ik op de camping een automatische die het niet meer deed.
Hij moest onder de caravan kruipen en sleutelen om m los te krijgen (faillissementen transport belgië). Jan antwoordt op 25 augustus 2010:Je geloofte het of niet, maar ik gebruik mijn mover nauwelijks meer, gewoon achteruit de caravan op zijn plek zetten gaat voor mij in de loop der tijd steeds gemakkelijker. Je groeit er overheen en dat gedoe met die afstandsbedining kost te veel tijd en inspanning en bekijks heb ik ook al niet meer😉Tijs antwoordt op 25 augustus 2010:Ook ik wordt steeds handiger met mijn caravan maar ben desondanks nog steeds erg gelukkig met mijn mover
Maar dat bekijks valt inderdaad wel mee / tegen 😉. Caravan is zo'n 1.600 kg en onze Reich Trend mover kan daar goed mee uit de voeten. Alleen modder houdt hij niet zo van. En ik heb geleerd dat ik eerst de handrem moet lossen voordat ik ga moveren 😉.
Jan antwoordt op 25 augustus 2010:Zie hier het verschil Tijs, mijn caravan weegt beladen een stukje onder de 1000 kg. Tijs antwoordt op 25 augustus 2010:Dan is het inderdaad een hele andere afweging. Karel Eimers antwoordt op 25 augustus 2010:Goede tip Tijs eerst de handrem eraf. gr (de craene transport). KarelTijs antwoordt op 26 augustus 2010:Ja, het is nog een hele wetenschap dat moveren
😉 Of zoals in mijn geval: meer koffie en beter opletten. Jan@ antwoordt op 26 augustus 2010:Zo zie je maar weer: voortschrijdend inzicht. Vijf jaar geleden werd je bijkans verketterd op dit forum als je er ��n had of wilde aanschaffen (transport lein). Zelfs als het een fysieke reden had. Sorry kon het even niet laten
Maar met het risico dat ik weer de knuppel in het hoenderhok gooi: die mover begint steeds aantrekkelijker te worden, dus wie zo'n ding heeft onder een tandemasser: ik ben benieuwd naar de ervaringen. De tests en technische specs kan ik op internet wel vinden, het gaat me om de persoonlijke ervaringen met een systeem.
Robin antwoordt op 26 augustus 2010:Een mover lijkt mij een heel handige hulp bij het op z'n plek zetten van de caravan. Afgelopen zomers heb ik in Zweden heel veel echt grote caravans gezien; allemaal zonder mover!!!! De enige mover zat onder een caravan uit NL - service de transport pour personnes à mobilité réduite. Scheelt dat de Zweedse campings zijn ingericht op recht achteruit insteken.en de Zweden goed kunnen manouvreren, in elk geval beter dan ik (en ik ben best tevreden)
Karin antwoordt op 26 augustus 2010:Beste Robin, zo ging het in die 300-weet-ik -wat posts hiervoor dus ook. Ik ben benieuwd naar de ervaringen met movers onder tandemassers, niet naar aannames over mijn rijkunstige kwaliteiten (of het ontbreken daarvan), maar vooruit.... Ik kan heel prima manoeuvreren met onze ca. 13 m lange combi, in ieder geval goed genoeg om scepsis en meewarigheid over 'dat vrouwtje' geregeld te zien veranderen in opgestoken duimen en zelfs applaus als de caravan precies daar staat waar ik 'm hebben wil.
Misschien wil ik wel gewoon met geld smijten om de economie een handje te helpen. Verricht ik nog een goede daad ook - outsourcing logistics and transport.@Eric antwoordt op 26 augustus 2010:
De verschillende dubbellucht-systemen, die er in de markt te verkrijgen zijn, vallen onder te verdelen in drie categorieën: Ster-systeem (3-, 5- of 7-delig), Snelsluiter-systeem en een Cilinderkoppelin...
Vaak krijg ik foto’s toe gestuurd wat net niet genoeg is voor een eigen artikel, maar ook zonde is om niks mee te doen. Daarnaast komen er regelmatig beeldreacties binnen op bestaande artikelen (transport planckaert). Plus interessante persberichten, die zonde zijn om ze alleen op truckfan te laten zien, maar ook om welke reden dan ook geen eigen artikel krijgen
Wegens privé-omstandigheden was dit item er vorige week niet, maar nu is er een dubbele portie. Evert Jan Smit had een prachtige aanvulling op het Škoda Xena artikel: “Ook nog de Skoda van Van der Graaf, dit was de 3e Xena, er waren 2 types, 19.41 en 19.47. Dit was de 2e 19 (public transport bruges).47 gebouwd, Penske had deze vanwege de Detroit motor, net als de 2 ERF’s
De eerste 2 Xena’s hadden de portieren voor de opstap treden, daarna bleven die open. Er zijn rond de 30 gebouwd. Skoda was geen staatsbedrijf meer en had ook geen geld. Als je een Xena bestelde moest deze direct betaald worden om hem te kunnen produceren.” Marcel Witteveen vanaf Lift ’n Load bij Versteijnen: “Speciaal voor ons Rayonhoofd Noord”Zelf had ik ‘oma’ jaren geleden op de foto gezet toen ze nog bij Broekhuizen in Donkerbroek was.
En zowaar, ik had al eens een artikel over de Cenntro TeeMak Desert Beaver gemaakt, maar eerlijk gezegd nooit gedacht dat die ooit in het wild te spotten zouden zijn! De anonieme Utrechtse busjesfotograaf zag een Audi (geen busje, die maken ze helaas niet meer. strubbe transport) met opvallend kenteken. Romek Hoffa stuurde nog meer foto’s uit China
Die Bedford is nu een verblijf op een mini camping waar we de afgelopen vijf nachten hebben gestaan. Ook de Land Rover staat daar. Eigenaren (Engels) hebben daar jarenlang mee rond gereden en in gewoond.” Martijn Manrho zag ondanks (of dankzij?) zijn vakantie ook weer het een en ander (transport caravane pas cher). Mike van Stein: “In en rondom Barneveld staat zoveel materiaal overal
PostNL Pers:“Vanaf 1 januari 2025 zijn er emissievrije zones in verschillende Nederlandse binnensteden. Of een auto zo’n zone in mag, hangt af van de emissieklasse en dus van de hoeveelheid uitstoot van het voertuig. PostNL investeert al jaren in elektrische bezorging en is dus op tijd klaar voor de bezorging van pakketten aan inwoners van de binnensteden.
Wij vinden dit belangrijk, omdat we zo min mogelijk impact op het milieu willen maken en de binnensteden leefbaar willen houden. Uiteindelijk willen we overal uitstootvrij bezorgen, maar dit traject kent ook de nodige uitdagingen, zoals de druk op het elektriciteitsnet - vsl transport.” PostNL zet zich op veel verschillende manieren in om bij te dragen aan een samenleving met aandacht voor milieu en maatschappij
Dit is een van de 31 PostNL-locaties met het duurzaamheidscertificaat van BREEAM. PostNL bezorgt 96% van de brievenbuspakjes en brieven zonder uitstoot van de laatste sorteerlocatie tot aan de deur. Ook pakketten worden steeds vaker met elektrische voertuigen bij consumenten thuis geleverd, ook buiten de grote steden. Onlangs is de eerste elektrische vrachtwagen in gebruik genomen.
Navigation
Latest Posts
Gefrierschrank Einschalten Nach Transport
Stockholm Public Transport
Transport Toussaint